DoAku......

DoAku......

Wednesday, October 27, 2010

singgah sebentar di Tinta Hatiku...

Bismillah...Dengan nama Allah yang Maha pemurah lagi Maha Penyayang...
Alhamdulillah...kerana dengan kesempatan sedikit masa yang di berikan...aku masih mampu untuk menekan keyboard notebook ku ini untuk sedikit coretan buat penambah saham buat akhiratku...semoga...di permudahkan segalanya...

sudah lama aku kira..tidak menjenguk ke tinta hatiku ini...mungkin sedang merajuk dia barangkali,dengan kesibukanku menguruskan hal-hal duniaku yang kian mencabar kesabaran serta kewibawaanku sebagai seorang muslim untuk menempah nama di syurgaNya...harapannya,agar semuanya baik-baik sahaja...insyaAllah...

Sedang menghadapi peperiksaan tahun akhir aku sekarang...sekejap aja semester ini aku kira.Alhamdulillah...masaku begitu terisi dengan perkara-perkara yang berfaedah, aku kira...insyaAllah..harapannya begitu, supaya tidak banyak di soalkan kemana usiaku di habiskan nanti...

Banyak rasanya yang aku ingin kongsikan di sini...tapi nanti-nantilah...insyaAllah..punya kesempatan nikmat masa yang Allah berikan lagi..aku akan postkan bingkisan-bingkisan buat tatapan kita bersama, insyaAllah...moga di beri kesempatan untuk itu..amin Ya Robb..

sekian dulu untuk kali ini...ketemu di kesempatan yang lain...insyaAllah...

"Ya Tuhan kami, berilah kami kebaikan di dunia dan kebaikan di akhirat dan peliharalah kami dari siksaan neraka" (Al-Baqarah : 201)

No comments:

Post a Comment