DoAku......

DoAku......

Tuesday, July 13, 2010

TaUtAn hAtI anTarA KiTa...




Aku megenalimu melalui satu nama
Aku memahamimu melalui satu hati
Aku meingatimu melalui satu kenangan
Aku menyedarimu melalui satu kesilapan
Aku menyayangimu melalui satu persahabatan
kau sungguh istimewa dalam hidupku...

Walaupun hanya sekejap perkenalan kita...walau hanya seketika kita bersama...namun aku dan kamu sudah terbiasa bersama...aku belajar banyak perkara tentang diri kamu...banyak jua aku belajar dari kamu..tentang hidup dan tentang erti perjuangan sebenar...keranamu..aku masih gagah menongkah badai perjuangan di sini!

di kala aku terkontang kanting di bumi yang sangat asing bagiku...kau menyapaku dengan huluran kasih sayang...saat aku kecundang dalam medan peperangan..kau masih lagi hulurkan tanganmu yang sudah berlumuran darah...aku tenggelam dalam air mata kebahagiaan...aku begitu merasakan yang Dia begitu sayang padaku...dengan mengurniakan kamu sebagai sebahagian dari hidupku....

aku hanya ingin kamu tahu...yang aku sangat bahagia punya kamu di sisiku...doaku jua buat kamu selalu...Dia akan memberikan kebahagiaan buat kamu dunia akhirat kerana membahagiakan aku...

aku bahagia di tegur kamu,
aku bahagia di marah kamu,
aku bahagia di penatkan olehmu,
aku bahagia di siksa kamu....

kerana bagiku...semuanya yang kau lakukan adalah kerana kasih sayangmu padaku...
akhirnya aku tahu...kamu dan aku punya banyak persamaan...lalu...membuahkan TAUTAN HATI antara kita..kerana Dia...segalanya kerana Dia...aku dan kamu masih bisa bahagia dalam kelelahan menetang badai dunia yang semakin bergelora ini...doaku kita akan bersama selalu...walau kini kita sudah berjauhan...kerana HATI kita masih tertaup kuat...selamanya...insyaAllah...aku benar menyayangimu sahabat seimanku tersayang....
aku tidak ingin melepaskan kamu selamanya dari kamus hidupku...itu pintaku pada Dia selalu...amin

No comments:

Post a Comment